fredag 4 januari 2013

Lässtatistik 2012


Enbart 58 böcker detta år, lite av en besvikelse men jag får skylla på en underbar resa till USA och att jag börjat plugga.




Årets läsupplevelse: Maja Hagerman, Försvunnen värld

Årets ljudbok: Jag är Zlatan Ibrahimovitch

Högsta betyg: Ken Folett, Giganternas fall

Lägsta betyg: E.L James, Fifty shades of Grey

Årets besvikelse:  Therry Pratchett – Magins färger

Årets serie: Cassandra Clare – The mortal instrument

Årets pageturner:  Jeffrey Archer, Dömd till fängelse

Årets nykomling: att upptäcka och lyssna på sommar och vinterpratare i P1

Antal besökare 2012: 5013

Jag brukar ha med statistik över författarens hemland, men i år har läsåret enbart riktats mot USA, Storbritannien och Sverige, det statistiska materialet blev lite tråkigt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...