söndag 9 juli 2017

Review: Assassin's Fate

Assassin's Fate Assassin's Fate by Robin Hobb
My rating: 5 of 5 stars

Oändligt många stjärnor vill jag jag till detta mästerverk. Robin Hobb ligger på första plats på min topplista över författare. Bitvis har J.K. Rowling och Patrick Rothfuss sprungit om henne, men sedan drakserien och forsättningen med Fitz kommer hon vara svårslagen.

Hennes debut inom Fjärrskådarna köpte jag på bokrean som tonåring pch nu har hon slutfört eposet (försök apa efter George RR Martin). Alla mina förväntningar har uppfyllts och jag älskar att läsa om Bee och Fitz. De runt 900 sidorna har gått alltför snabbt. Om du inte läst något av Hobb har du magiska öfonblick framför dig. Starta med Mördarens läring.

View all my reviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Review: Visning pågår

Visning pågår by Sofie Sarenbrant My rating: 3 of 5 stars Jag försöker förstå mig på Sarenbrants storhet dvs. v...